Bohužel podle statistik, je únava dalším vážným viníkem při dopravních nehodách a je v podstatě jedno, zdali za to může přetěžování organismu nebo špatná viditelnost. Následky mohou být mnohdy až kritické. Když se podíváme na provoz na silnicích, tak snad ještě pár let a všichni se na pozemní komunikace nevejdeme, jak bude doslova přecpáno auty a dalšími dopravními prostředky. Ani není divu, když situace v rodinách vyžaduje vlastnictví dvou i více dopravních prostředků. Dalším aspektem jsou špatně osvícená vozidla, která se snadno přehlédnou, a pak je srážka ve velmi malém okamžiku. Světlo dělá skutečně hodně a toho si výrobce kvalitního svícení byl naprosto vědom. Díky němu dostávají světlomety další novinku v podobě více světla, jedná se o Osram nightbreaker H4.
Halogenové žárovky
Navzdory moderní LED technologii, ještě stále většina aut používá halogenové žárovky. Ty můžeme rozdělit zhruba do 3 kategorií.
Longlife – vydrží třikrát až čtyřikrát déle, než je běžnou normou. Ovšem zde to bude jasně znát na jejich světelném výkonu. Zřejmě pokud bychom jezdili jen v městském provozu, tak by byly přijatelné, ale jinak na méně osvětlených prostorách se my můžeme ztratit v prostoru. Jízda nebude stát vůbec za nic a my jako řidiči, budeme rádi, že jsme vůbec dojeli.
Standardní – klasika, která se dá zakoupit prakticky všude, ale s nějak extra výkonem se počítat nedá. Je to takový kompromis po všech stránkách. Nejsou ani výkonné, ale ani moc trvanlivé.
S vysokou svítivostí – jejich konstrukce se totiž zaměřuje pouze na jeden jediný cíl a tím je svítivost. To je ve finále moc dobře, ale na druhou stranu se musí počítat se zkrácenou trvanlivostí.
Je to taková otázka do diskuze, zdali je lepší investovat do žárovky, která má široký rozptyl a prakticky řidič vidí jako za denního světla, což v tomto případě skutečně existuje nebo budou postačující slabší výkony, které uspokojení rozhodně nepřinesou. Na tuto otázku si ale musí každý uživatel odpovědět sám.